Alcohol, werk en reports… - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu Alcohol, werk en reports… - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu

Alcohol, werk en reports…

Door: Marjolein Kuypers

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

05 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ja dat gaat niet samen dat weet ik ook wel. Maar ja af en toe moet je wat over hebben voor een dikke verjaardags party, afscheids feestjes en double trouble parties!
Vanaf mijn verjaardag is het no stop feestjes vieren geweest. Denk dat ik nu onderhand wel weer helemaal clean en nuchter ben maar dat heeft even geduurd. Eh clean in de zin van bacterie vrij en neeeee mam ik doe niet aan Drugs.. Echt niet!

Het begon allemaal met een verjaardag op 16 april. Ja ikke was jarig! Ben hier in Nieuw Zeeland 20 jaar geworden en nu kan ik nooit meer een tiener genoemd worden. Ja dat was even slikken maar een paar dropshots helpen goed tegen dit verdriet. Wat begon als een rustig avondje Karaoke en wat chinees (toepasselijk) eten sloeg over in een cocktail avond wat overliep in een Vodka Energy avond. Meer informatie en sappige details kan ik hier niet vertellen want ik heb zo’n vermoede dat pap en mam meelezen. De mensen die geïnformeerd moesten zijn over de details zijn ingelicht dus maak jullie geen zorgen. Ik sta er niet alleen voor ;)

De dag erna stond in het teken van herstellen en hamburgers eten om de kater zo goed mogelijk te verwerken. Een gepland dagtripje werd gestaakt en de film dag werd ingezet. Als afsluiter van mijn verjaardag moest er natuurlijk frikadel speciaal en frietje oorlog gegeten worden in het enigst Hollandse restaurant in Auckland! OOOH ZZZOOOOO LEKKER! Ik mis Nederland op dat gebied echt wel!

De dagen erna gewoon weer gewerkt, de mystery guest bleek toch niet de mystery guest te zijn… lekker dan. En ja dan maar weer uitkijken naar het volgende feestje! Afscheid van een collega, in dezelfde bar als mijn verjaardag en ja bijna dezelfde sappige details die veroorzaakt werden door Vodka Energy. Meer info volgt niet!

Mijn company assignment gaat een beetje de goede kant op. Ja een heeeeel klein beetje dan. Er is over gepraat meer niet.

Dan maar weer tijd voor een feestje! Verjaardag van Louise en Veronica dit keer niet in dezelfde bar! Gelukkig maar. Halverwege de avond van bar geswitched maar dat was een foute keus. Rot muziek en slecht gezelschap. Dan maar naar huis en lekker slapen op tijd…. En wakker gemaakt worden om 5 uur omdat er vrienden willen blijven slapen omdat ze geen taxi konden krijgen… ja ja. Naja dan maar op de bank en een deken afstaan.

Al met al gaat het prima nu maar na al dat feesten was er toch een klein griepje binnengedrongen. 2 dagen ziek op bed gelegen, gesnotterd en thee gedronken en ik kon er weer tegenaan. Misschien een koudje gevat tijdens het stappen?

Achjaaa maakt ook niet uit ik leef nog he!?

Ohja iedereen nog bedankt voor jullie lieve verjaardags wensen! En speciale dank aan José en Tommy voor de heerlijke kauwgom en het lieve kaartje 

Hastalaviesta!
Ik ga slapen en jullie veel plezier met bevrijdingsdag!

Dikke kusssss

  • 05 Mei 2014 - 16:52

    Charlie:

    Tja alcohol en drugs ... ook niet gezond, maar pas op met frikandellen en patatjes oorlog. Da's echt erg! Maar veel meer details willen we idd (nog) niet weten.

    Company assignment ??? Moet je nog eens uitleggen.

    Xx
    papa / Charlie


  • 05 Mei 2014 - 19:09

    Willem:

    Toen ik er was was je nog zo'n brave tiener..
    Je gaat helemaal los!

    Misschien tijd dat ik weer eens een feestje kom bouwen en luisteren naar je sappige verhalen

    Enjoy life !

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 12865

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 20 Juli 2014

Hotel management stage Auckland, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: