The countdown has started - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu The countdown has started - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu

The countdown has started

Door: Marjolein Kuypers

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

11 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Even een kleine update.

Vanaf vandaag nog maar 39 dagen voordat we weer naar huis vliegen. De vliegtijden voor de vertrek dag staan al in de agenda en de extra handbagage tassen zijn ingeslagen.
Na een zware storm hier in Auckland vannacht zijn Theresa en ik meer dan klaar voor de zomer in Nederland en Duitsland. Dus hou die zon nog even daar! Het begint hier al erg op herfst te lijken.

Om er nog een schepje bovenop te doen gaan we ook nog de laatste week de winter opzoeken. Alle vliegtickets en bus tours zijn prepaid dus helaas er is geen weg terug voor mij. En mijn garderobe hier in Nieuw Zeeland was niet echt voorbereid op sneeuw en ijs…

Mijn laatste dag is 9 juli bij Sofitel. Het aftellen op het werk gaat samen met mijn lieve collega’s. Elke dag vraagt er wel iemand wanneer ik nou vertrek, hoe lang ik nog blijf en of ik alsjeblieft wil blijven. Love is in the air!

Als mooie afsluiter staat er natuurlijk een dikke afscheidsparty op het programma! Maar niet te hard want 10 juli vliegen Theresa en ik naar Christchurch. Daar slapen we 2 nachten in het Rendezvous hotel (klinkt bekend he Willem?!). Vanuit daar vertrekken we naar Queenstown met een bus wat gelijk ook een dag tour is langs mooie plekjes at South Island. In Queenstown is nog geen slaapplek geboekt maar Sofitel Auckland en Hilton related hotels staan hoog op het lijstje.

Dus hierbij vragen we jullie allemaal om een kleine bijdragen om deze nachten te bekostigen ;)

Op 16 juli vliegen we weer terug naar Auckland om onze spullen te pakken en ons appartementje leeg te maken. En 20 juli is dan echt de dag om terug te vliegen naar huis waarna ik 21 juli op Düsseldorf landt.

Er staan leuke dingen te wachten! En ik kan niet wachten om weer lekker thuis te zijn, Nederlands te praten en in de zon te liggen. Vriendjes en vriendinnetjes ik mis jullie!

Tot over 39 dagen dan!

Ik ga hier nog even genieten 

Dikke kus aan jullie allemaal en een dikkere aan Pap en Mam!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 12864

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 20 Juli 2014

Hotel management stage Auckland, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: