Dag vriendjes en vriendinnetjes.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu Dag vriendjes en vriendinnetjes.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu

Dag vriendjes en vriendinnetjes..

Door: Marjolein Kuypers

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

02 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ja het aftellen van de werkdagen is nu echt begonnen. Ben het 40 uur werken helemaal beu, heb weer zin om bij mama te eten en ik weet bijna 100% zeker dat mijn fiets mij ook heel erg mist.
Nu niet denken dat ik al die maanden een rot tijd heb gehad in Sofitel hoor! Heb de liefste en leukste mensen leren kennen, heb veel over mezelf geleerd en kan mezelf nu toch wel een echte Receptionist noemen in plaats van Trainee! Maaaaar het is nog te vroeg om afscheid te nemen, nog ongeveer 50 dagen voordat mijn vliegtuig staat te wachten op het vliegveld hier in Auckland.

De lijstjes van Theresa en mij worden ook al korter! Free Stay at Hilton: CHECK! Discount Dinner at Sofitel: CHECK! Tattoo for Theresa: CHECK! Allemaal leuke dingen die we een voor een af gaan strepen. De vrije dagen zijn aangevraagd om nog een beetje Nieuw Zeeland te verkennen de laatste dagen. Het koude Queenstown en Wellington staan op het lijstje maar dan moeten er geloof ik wel snowboards en skischoenen ingeslagen worden!

De feestjes lijken elke keer beter te worden al vind mijn bankrekening dat niet zo leuk. Ik kan mijn huur nog betalen hoor mam don’t worry! Jullie zullen vast wel wat Selfies lang hebben zien komen op Facebook met Veronica en mij. Als er iemand de schuld moet krijgen van de wilde avonden dan moet je bij haar zijn! Dankjewel. #selfie #sofitelbestfriend 

Weet je nog dat ik over die f*cking mysteryguest vertelde? Nee? Nou de echte mysteryguest is nu dus wel echt langs geweest. En ja ik heb hem ingechecked. We krijgen binnenkort een report en dan zullen we wel zien hoe goed we gescoord hebben. Ik ben er bang voor…

En dan nu de sappige afterparty verhaaltjes:
Ohnee die zijn alleen voor de VIP blog lezers. Sorry sorry.

Jeej eindelijk weer een blog af! Mijn motivatie was laag maar zoals alle slimme oude(re) mensen zeggen: ‘Later zul je het met veel plezier terug lezen!’ en ja ze hebben gelijk. Heb mijn eerste blogs al terug gelezen en dat allemaal met veel plezier! 

Zo nu over en sluiten zoals ze dat zeggen!

En ohja ik zal vast een bestelling plaatsten voor 21 juli voor heel veel frietjes oorlog, frikadellen speciaal en kaassoufflés!

Toedeloe, aurevoir en houdoe!

X Marjolein

  • 02 Juni 2014 - 13:52

    Charlie:

    Kan ik me aanmelden als VIP-bloglezer ...

    Xx
    Charlie (papa)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 12866

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 20 Juli 2014

Hotel management stage Auckland, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: