What happens on the island, stays on the island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu What happens on the island, stays on the island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu

What happens on the island, stays on the island

Door: Marjolein Kuypers

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

26 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

20 Februari – 24 Februari

What happens on the island, stays on the island!
Dit waren de wijze woorden die Theresa en mij voor altijd bij blijven na het bezoek van Willem.

‘Roomservice’ bij het zwembad, dutje onder de handdoek, heerlijk bubbelbad en een paar baantjes zwemmen. Zo zag mijn vrije dagje eruit met Willem bij het zwembad van het Langham hotel. Na zo’n dagje was het onderhand wel weer tijd voor actie. Dus de vrijdag avond na het zwembad dagje een avondje aan de haven doorgebracht. Heerlijk bij Danny doodle mannen gekeken, drankje gedronken en muziekje geluisterd. Aantal andere barretjes nog uitgeprobeerd samen met Willem maar Danny was onze favoriet!
Nu dachten we dat dit al een avond vol avontuur was maar wacht maar wat er nog gaat komen jongens en meisjes!

Zaterdag ochtend. De regenboog vlaggetjes waren in de stad al op een aantal plekken te zien. Maar Willem en ik hadden eerst koffie nodig. Helaas miezerde het een beetje dus dan maar onder een parasol koffie met brownie eten! Jammie.
Beetje doelloos door de stad gelopen en toen nog maar even naar huis om ons klaar te maken voor DE GROTE AVOND. De avond van de Gay parade.
Misschien moeten papa en mama hier maar stoppen met lezen. Ik wil niet dat hun beeld van mij nu verpest wordt.

Nou om 7 uur begon dan eindelijk de parade. Heerlijke mannen op extravagante wagens en super coole drag queens. Ik moet toegeven dat het wel even wennen was zo’n eerste gay parade. Maar ik heb genoten!
Rond half 9 was het afgelopen en toen op zoek naar de afterparty! Jawel de Gay afterparty. Om 10 uur begon het dan echt. Overal goed verzorgde mannen! Sommige in lekkere leren broekjes en sommige met neus piercings. Lekker een wijntje erbij en mensen, ehh mannen, kijken. Wat er na 3 wijntjes gebeurde is al vaag en na 6 wijntjes komt er niks zinnigs meer uit heb ik gemerkt bij mezelf. Rare facebook berichten en verschrikkelijke foto’s en beschamende filmpjes is het resultaat van een geweldige Gay avond met Willem en Theresa.
De filmpjes en foto’s zijn te verkrijgen bij marjolein. De volledige verhalen kun je bij Willem halen en voor een objectief verhaal van de avond moet je bij Theresa zijn.

De ochtend erna was zwaar met vreemde blauwe plekken op mijn benen. Om 3 uur gewoon weer werken helaas met trillende handjes. Gelukkig was daar Fish & Chips wat me er bovenop hielp en de steun na het werk van Willem en Theresa die me op kwamen halen.

Maandag was het dan toch helaas de tijd om afscheid te nemen van ons Nederlands gezelschap. Onder het genot van een heerlijk ontbijt bij Langham hotel hebben we goodbye gezegd. Het eerste bezoek was zeker de moeite waard! Laat pap en mam maar komen!

• 26 Februari 2014 - 09:14

Charlie:

Next week we'll find out what happened on the island ...

• 26 Februari 2014 - 16:45

Karin Hageman:

Kijk dat zijn nou leuke avondjes stappen......Beetje vreemd maar wel lekker.

Groetjes Karin

• 26 Februari 2014 - 16:45

Karin Hageman:

Kijk dat zijn nou leuke avondjes stappen......Beetje vreemd maar wel lekker.