Emoties all over the place! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu Emoties all over the place! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu

Emoties all over the place!

Door: Marjolein Kuypers

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

25 februari – 4 maart

Deze dagen gaan in de geschiedenis boeken als emotionele dagen, huilen om niks dagen, vermoeiende dagen en super blije dagen. Het kwam ook voor dat er een mix van deze emoties in 1 dag zaten.
Ja oke sorry ik had mijn vrouwelijke weekje misschien lag het daar aan. Maar misschien lag het ook wel gewoon aan de o zo emotionele foto die pap en mam een maand eerder hadden gestuurd van Elmo… Of het idee dat mam en pap mij over een paar dagen echt even kunnen knuffelen. Of gewoon omdat ik veel moest werken zonder vrije dagen ertussen.

Naja maakt allemaal niet uit ik heb het overleefd en ben nu terwijl ik aan het schrijven ben aan het wachten op een berichtje van die ouwe lui dat ze veilig geland zijn in Auckland. Helaas kan ik ze niet opwachten op het vliegveld omdat ik net terug kom van werk.

Op het werk gebeuren rare dingen en ik geloof dat de meeste mensen die in een hotel niet snappen of door hebben hoeveel eraan een reservering vooraf gaat en wat het hele hotel moet regelen voor 1 reservering. Maar goed dat maakt het ook wel weer leuk. De standaard vragen over het internet in het hotel, de check-out tijden en waar het toilet is zijn van die dingen die ik nu wel kan dromen. Heerlijk hoe voorspelbaar sommige mensen af en toe zijn.
En hoe onvoorspelbaar het hotel soms is als er ineens een grote glaswand kapot springt! ACTIE in het hotel! Ooee spannend!

De aankomende weken zullen in het teken staan van supervisor bezoek van Meneer Beek en toeristische tripjes met die oudjes 

Ik heb nog nooit zoveel uitgekeken naar een bezoekje van pap en mam. En pas nu merk je hoeveel deze twee geweldige mensen voor me betekenen. Wat ben ik super trots op ze dat ik hier heen kon en dat ze mij zelfs hierheen kunnen volgen! Oke nu moet ik stoppen anders zit ik zo weer te janken. Ik ben gewoon heel blij met mijn pap en mam en dat mag iedereen weten!

Ohja en een speciaal bedankje voor Tante Diana, Ome Jan en de neefjes en nichtjes voor het kaartje! En Natuurlijk Imke voor de mooie tekening!
Dankjewel! Dat maakte mijn dinsdagochtend een stukje leuker!

X

  • 04 Maart 2014 - 17:28

    Herman En Joke:

    Hoi Marjolein,
    Wij werden vandaag verrast door een mooie aanzichtkaart uit Nieuw-Zeeland. Na het lezen van de kaart zijn we snel op onze ipads jou reisverslagen gaan lezen en hebben allebei ruim een half uur zitten genieten van alles wat je hebt meegemaakt. Tenminste voor zover je dit hebt opgetikt, soms konden we tussen de regels door nog meer afleiden!.
    Hoe dan ook, het gaat je blijkbaar gelukkig héél goed. Zeker, nu je pa en ma bij je op bezoek komen. (Hier is het stil aan de overkant!). We kijken nu al uit naar het volgende verslag en een mooie foto van jou in de armen van je ouders.
    Groetjes

  • 04 Maart 2014 - 17:34

    José:

    och die Maajo!!!! inmiddels zullen 'die oudjes' (laat ze 't maar niet lezen...) er wel zijn! Knuffel ze maar lekker... Veul plezier samen en ben benieuwd naar de nieuwe verhalen!!! Groetjes, See

  • 04 Maart 2014 - 20:01

    Eef:

    Ha Mayo,

    Ach gerum zulke dagen zijn niet fijn! Maar denk eraan: jij zit daar wel mooi en het is en wordt een hele mooie ervaring daar in N-Z. Knap hoor mayootje dat je er bent en dat allemaal maar doet!!!
    Ga lekker genieten samen met papa en mama. Laat ze maar veel zien zodat ze met mooie verhalen thuiskomen en dat ze weten waar je uithangt als je het over bepaalde plekken hebt. Geniet ervan!!!!
    En ik hoorde van Tom dat er een kaartje op de mat lag vandaag! Ben benieuwd

    Xxxxxxxxxx en de groeten aan papa en mama!

  • 05 Maart 2014 - 17:59

    Annie:

    Hoi Marjolein. Het is leuk om je verslagen te lezen. In middels zijn je vader en moeder daar. En morgen is jullie mam jarig maak er maar een fijn feest van daar Maria gefeliciteerd met je verjaardag.
    Marjolein heb je onze kaart van beek en donk ontvangen.!.Veel plezier met je ouders daar
    Groetjes Annie en Henri

  • 08 Maart 2014 - 14:58

    Anja Robben:

    Marjolein, Zijn je hemelse ouders al gearriveerd? Ik wens jullie een gezellige tijd toe met z'n drietjes.
    Nog geen Nieuw-Zeelander aan de haak geslagen?
    Groetjes en tot over een paar maanden.
    Anja

  • 17 Maart 2014 - 20:44

    Regina En De Rest:

    Hoi Marjolein,

    wat een mooie verslagen!
    En is paps en mams alweer op de terugreis, of zijn ze nog daar?
    Ik vind het knap hoor, wat je daar allemaal doet en meemaakt!

    groetjes aan ons Maria en Char, en heel veel succes nog de komende maanden, of hoe lang eigenlijk?

    groetjes je tante Regina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 12856

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 20 Juli 2014

Hotel management stage Auckland, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: