Even en vluggertje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu Even en vluggertje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marjolein Kuypers - WaarBenJij.nu

Even en vluggertje

Door: Marjolein Kuypers

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

OOH shitjes ik ben vergeten om alles bij te houden wat er nou is gebeurd. Nou heel veel in ieder geval. Hier even een vluggertje dan ;) Er waren goede en slechte tijden bij. Oh ja ik mis goede tijden slechte tijden! Maar goed de slechte tijden zal ik maar mee beginnen. Nou ik mis af en toe thuis wel hoor. Knuffels van mam en pap zijn toch af en toe wel fijn. Achja hoort er denk ik bij. En natuurlijk mijn lieve vriendjes en vriendinnetje. Skypen is moeilijk maar ik denk vaak aan jullie hoor. Huil mezelf altijd in slaap en zo. Maar goed verder is het hier superrrrr!

Het hoogseizoen op het werk is nu echt begonnen. Druk druk en nog een druk. Er zijn shifts bij die heerlijk zijn en er zijn ook dagen dat je zo snel mogelijk de rust op wil zoeken. Elke dag is anders en je weet nooit wat je kan verwachten. Dat maakt het zo leuk.
Een paar van die dingen die je dag ineens een stuk leuker maken zijn dingen zoals:

Een oud vrouwtje aan de front desk die ons hartelijk komt bedanken voor alle goede zorgen en om nog een extra paar slippertjes vraagt en een pen. Dat was voor haar klein kinderen zodat ze kon laten zien dat ze echt in een 5 sterren hotel heeft geslapen. En dat voor het EERST in haar leven! Aaaah how sweeeeeet!

Een ander vrouwtje dat even wat complimentjes uit kwam delen zoals: The dinner was terrific, the service was outstanding, the room was beautiful and the hotel looks fabulous!
IN THA POCKETTT!

Een Spaanse man die bijna geen Engels kan, 5 nachten in het hotel slaapt, en denkt dat ik alles weet en kan regelen voor hem. Hij kan geen Engels maar mijn naam kent hij nu toch iets te goed. Ik wacht nog op zijn facebook uitnodiging.

Drie dove vrouwtjes die ‘even’ in willen checken… Oh god hoe gaan we dit aanpakken. Naja rustig de tijd voor ze nemen en alles dan maar opschrijven, uitbeelden en proberen lip te lezen. Na zeker 15 min zijn ze alle drie ingechecked, hebben ze water en de sleutel van de kamer. Helaas was de ondertiteling op de hotelkamer tv niet te regelen maar dat maakte we weer snel goed met adapters voor de haardrogers. OEE ze knuffelde me bijna!

Nou genoeg over werk want er zijn natuurlijk ook vrije dagen en middagen!
Het zonnetje heeft heerlijk geschenen tijdens het niet schrijven van mijn blog en daar hebben Theresa en ik zeker gebruik van gemaakt! Heerlijk na het werk naar de Mac, eten meenemen naar de haven en lekker in het zonnetje je eten opeten. Wat wil een mens nog meer.
Ja kan niet anders zeggen dat we erg van het weer genieten, mijn boekje en ik zijn dikke vrienden aan de haven als Theresa aan het werk is en elke keer ontdekken we weer een stukje meer van de stad. Koffietje hier, speciaal biertje daar en slaatje op een zonnig terrasje. We hebben al een aantal leuke plekjes gezien dus we krijgen het nog druk de komende maanden met stranden bezoeken, op terrasjes zitten en hete jongens kijken. Ja sorry mensen het leven is zwaar hier als we niet aan het werk zijn.

Jullie weten waar de kaartjes heen moeten he?! Aangezien mijn brievenbus akelig leeg blijft. En ja er zijn een paar ECHTE vrienden (mama) die me wel kaartjes sturen…
Dus als je jezelf wilt bewijzen:

1211/430 Queen street
1010 Auckland
New Zealand

Adios amigos (van mijn Spaanse vriend geleerd)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 12857

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 20 Juli 2014

Hotel management stage Auckland, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: